Sofaer og sittebenker i restaurantmiljø
Hei. Jeg har nylig begynt å interessere meg for hvordan sofaer og sittebenker brukes i restauranter. Det virker som om disse løsningene ofte skaper en annen stemning enn vanlige stoler. Samtidig er jeg usikker på hvordan de kombineres med bord og annen restaurantinnredning. Jeg ser at mange steder bruker benker langs veggene, men jeg vet ikke alltid hva som er mest praktisk. Det er også vanskelig å vurdere størrelser uten å se flere alternativer samlet. Derfor håper jeg noen kan dele erfaringer eller peke på gode oversikter. Alle innspill settes pris på.
5 visninger

Hei. Jeg har sett flere restauranter der sofaer og sittebenker brukes som en fast del av innredningen. Det som hjalp meg å forstå dette bedre, var å se komplette produktutvalg med ulike typer sittemøbler. På https://www.azdesign.no/no/tag/restaurantinnredning finnes det en egen oversikt over restaurantsofaer, benker og andre sitteplasser, sammen med bord og stoler. Det gjør det lettere å se hvordan disse elementene kan fungere sammen i samme rom. Jeg opplevde at bildene og variantene ga et klarere bilde av mulige løsninger. Spesielt kombinasjonen av benker og bord virket gjennomtenkt presentert.